آن هم اکنون زمان مناسبی برای بازدید از آفریقای جنوبی است

به گزارش مجله سرگرمی، آن هم اکنون زمان مناسبی برای بازدید از آفریقای جنوبی است .

آن هم اکنون زمان مناسبی برای بازدید از آفریقای جنوبی است

مسافران مجبور شده‌اند تا بیشتر را بسازند و این زمستان در آفریقای جنوبی وقفه‌ای ایجاد کنند .
این هفته در پی ارقام جدید که اقتصاد کشورها برای اولین بار در حدود یک دهه به رکود تبدیل شده‌بود ، به سر برد ، به این معنی که صنعت توریسم بریتانیا اکنون می‌تواند تا 20 برابر پوند ، یکی از بالاترین نرخ‌ها از اواسط سال 2016 باشد . سال گذشته در 16.7. بود
این رکود ، اخبار تلخ و شیرین برای صنعت گردشگری آفریقای جنوبی است که یکی از معدود بخش‌های کشور است ، زیرا ارزش ارائه‌شده برای بازدید کنندگان بین‌المللی بیشتر از دوره اوج تابستانی خود را تشویق می‌کند .
Tolene ون درمرو ، رئیس بخش گردشگری آفریقای جنوبی در بریتانیا ، گفت که آفریقای جنوبی برای ارائه ارزش استثنایی برای سال مالی مشهور است . با نرخ مبادله کنونی 19 برابر پوند در برابر پوند ، اکنون زمان مناسبی برای بازدید کنندگان بریتانیایی است .
ون درمرو گفت که صنعت توریسم می‌تواند بدانند که با حمایت از تجارت‌های محلی به این اقتصاد کمک می‌کنند .
او گفت : به عنوان هیات گردشگری آفریقای جنوبی ، هدف ما کمک به حمایت از اقتصاد کشورها از طریق تشویق مردم به بازدید و بهره‌گیری از طیف گسترده‌ای از تجارب در مورد ارائه است که با هر نوع مسافری از قبیل : غذا و آشامیدنی، سیاحت ، فرهنگ ، تاریخ و ماجراجویی ، با قیمت باور نکردنی .
طبق آنالیز by ، مسافران در مقایسه با این بار در سال گذشته ، حدود 78 میلیون پوند برای هر 500 پوند معاوضه خواهند کرد .
یان Strafford - تیلور ، مدیر عامل FairFX ، توصیه کرد که مسافران واحد پول خود را پیشاپیش برای قفل کردن در نرخ مطلوب سازماندهی کنند .
آفریقای جنوبی ، از جمله کیپ تا ون ، به خاطر ارائه ارزش خوب در بهترین رستوران‌ها ، مشهور است ، اما پس‌انداز اکنون بسیار چشمگیر است .
Caxton ، یکی دیگر از تحلیلگران ارز ، گفت که افرادی که در کیپ تا ون به سر می‌برند می‌توانند از منوی course که در رستوران محبوب Roundhouse به قیمت 50 پوند به قیمت 50 پوند برگزار می‌شود ، لذت ببرند . یا از یک شام سه دوره برای ساعت دو در رستوران فورک در مرکز شهر به مدت 21 پوند لذت ببرید .
یک مطالعه توسط اداره پست در اوایل سال جاری اعلام کرد که کیپ تا ون پنجمین شهر پر ارزش در جهان است و تنها ساحل سانی در بلغارستان ، توکیو ، the و پراگ است .
کیپ تا ون ، شهری که به طور مرتب به بهترین شهر جهان در جوایز تلگراف "تلگراف" رای داده‌است ، امیدوار است که تابستان امسال بعد از نگرانی‌ها مبنی بر اینکه خشکسالی فلج‌کننده این کشور در اوایل امسال به تعداد گردشگران تاثیر خواهد گذاشت ، به یک تابستان برسد .
این شهر در ماه ژوئیه اعلام کرد که امسال یا سال آینده به دلیل بارش باران‌های سنگین سطح سد از آب خارج نخواهد شد . با این حال گردشگران هنوز از مصرف آب خود آگاه هستند .
این شورای شهر گفت که مسافران دعوت شده‌اند که بیایند و از آن‌ها لذت ببرند ، اما هنوز هم در طی اقامت خود به گردشگری خردمند در آب نگاه می‌کنند و به درمان آب به عنوان یک منبع گرانبها ادامه می‌دهند .

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 680

به "آن هم اکنون زمان مناسبی برای بازدید از آفریقای جنوبی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آن هم اکنون زمان مناسبی برای بازدید از آفریقای جنوبی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید