اولین تصویر خبری از ال جی G8 منتشر شد

به گزارش مجله سرگرمی، زمان زیادی تا معرفی پرچمدار جدید ال جی با نام G8 باقی نمانده اما بگذارید از همین حالا بگوییم که طراحی این گوشی نکته خاص و جدیدی ندارد و قرار نیست ما را سورپرایز کند. شب گذشته حساب کاربری evleaks در توییتر، اولین عکس خبری از این گوشی را منتشر کرد که ال جی G8 را در تمام زوایا نشان می دهد. انتظار می رود این گوشی تا چند هفته دیگر در نمایشگاه موبایل بارسلون معرفی گردد.

اولین تصویر خبری از ال جی G8 منتشر شد

جدا از عکس بالا، ماه گذشته عکس های دیگری از این گوشی توسط وب سایت XDA-Developers نیز منتشر شده بود.

خود ال جی هنوز عکسی از این محصول منتشر ننموده اما چندی پیش رسما بیان کرد که در آینده نزدیک گوشی LG G8 ThinQ را معرفی خواهد نمود و این گوشی در بخش جلویی به دوربین ToF مجهز است که می تواند فناوری تشخیص چهره سه بعدی را برای کاربران فراهم کند. اگر کمی در عکس بالا نیز دقیق تر شوید، مشاهده خواهد نمود که سه لنز در بخش بریدگی نمایشگر G8 حاضر خواهد بود یکی از آن ها دوربین سلفی است و دو لنز دیگر مربوط به فناوری تشخیص چهره سه بعدی می گردد. با توجه به فناوری هایی که در بریدگی نمایشگر قرار گرفته، طبیعی است که ال جی به سراغ نمایشگرهای حفره دار نرفته و همچنان پرچمدار خود را با بریدگی در بالای نمایشگر عرضه می نماید.

evleaks سابقه درخشانی در لو دادن اطلاعات و عکس های گوشی های معرفی نشده دارد. مخصوصا حالا که این عکس با عکس هایی که پیش تر از ال جی G8 منتشر شده، مطابقت دارد و می توان صحت این عکس ها را تایید کرد. پیش از حساب کاربری onleaks که معمولا رندر گوشی ها را منتشر می نماید نیز تصاویری مشابه منتشر نموده بود.

پیش از این Ken Hong که رییس بخش جهانی LG Electronics است نیز در خصوص رندرهایی که Onleaks از این گوشی منتشر نموده بود را به نوعی تایید نموده است. شاید بزرگ ترین نقطه ضعف این گوشی را بتوانیم طراحی بنامیم با توجه به اینکه رقیب هموطن ال جی یعنی شرکت سامسونگ، طراحی کاملا جدیدی را با نمایشگر حفره دار برای گلکسی اس 10 در نظر گرفته است.

از دیگر اطلاعاتی که از این گوشی لو رفته، می توانیم به بلندگوی تماس این گوشی اشاره کنیم. همانطور که در تصویر بالا شاهد هستید، محفظه ای برای خروج صدا در بخش بالایی این گوشی تعبیه نشده زیرا ال جی از بلندگوی ارتعاشی برای این گوشی استفاده نموده است. این نوع بلندگوها اولین بار نیست که در گوشی ها استفاده می گردد. درواقع برای انتقال صدا در هنگام تماس، نمایشگر دستگاه با لرزش می تواند صدا را به گوش کاربر برساند و برای همین هیچ محفظه ای برای خروج صدا احتیاج ندارد.

یک شایعه دیگر نیز شنیده می گردد و آن این است که احتمالا ال جی یک قاب محافظ مخصوص برای این گوشی عرضه خواهد نمود که روی آن یک نمایشگر دوم تعبیه می گردد. جدا از این موارد، انتظار داریم این گوشی با پردازنده اسنپدراگن 855 و احتمالا 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم عرضه گردد. در بخش پشتی این گوشی نیز دو دوربین دیده می گردد که یکی از آن ها لنزی با زاویه عریض خواهد داشت و دیگری دوربین معمولی است. شما درباره ال جی G8 چه فکر می کنید؟

منبع: TheVerge

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 12627

به "اولین تصویر خبری از ال جی G8 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تصویر خبری از ال جی G8 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید