انتقاد عضو هیات رئیسه مجلس از کم بودن میزان بسته حمایتی دولت برای تامین نیازمندان

به گزارش مجله سرگرمی، کبیری با اشاره به مسائل مالی ایجاد شده برای مردم در پی شیوع بیماری کرونا، بسته های حمایتی دولت برای حمایت از نیازمندان را کافی ندانست و نسبت به نبود بانک اطلاعاتی جهت شناسایی افراد نیازمند، انتقاد کرد.

انتقاد عضو هیات رئیسه مجلس از کم بودن میزان بسته حمایتی دولت برای تامین نیازمندان

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، سید تقی کبیری با اشاره به راه های تامین مالی و معیشتی افراد روزمزد در ایام شیوع بیماری کرونا، گفت: اگرچه دولت برای قشر آسیب پذیر بسته های حمایتی در نظر گرفته است، اما این بسته های 200 تا 600 هزار تومانی و حتی وام یک میلیون تومانی برای تامین قشر روزمزد و کارگر کافی نیست، ضمن آنکه بخشی از جامعه هدف شناسایی نشدند و نبود بانک اطلاعاتی برای شناسایی افراد نیازمند، معضلی جدی است.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی بخشودگی قبوض آب، برق، گاز، تلفن و... تا سقف مشخصی را ضروری دانست و اضافه نمود: این موارد برای مردم نگرانی های بسیاری ایجاد نموده و اگرچه به تاخیر انداختن اقساط بانک ها اقدام قابل توجه ای است، اما احتمال سرپیچی بعضی از بانک ها از این تصمیم بسیار است یا امکان دارد در آینده به دلیل تاخیر در پرداخت، برای مردم جریمه در نظر گیرند.

وی با تاکید بر ضرورت شناسایی دقیق افراد نیازمند در سراسر کشور، اظهار کرد: در نظر دریافت یک سایت یا سازمان به منظور مراجعه افراد به آن در این برهه از زمان با توجه به شرایط مالی نامناسب مردم لازم است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون مالی مجلس شورای اسلامی معتقد است درصورت اعمال پیشنهادات فوق، دولت تنها می تواند تا حدودی ضرر های مالی وارده به جامعه را جبران کند در غیر این صورت اتفاق های ناگواری به لحاظ مالی خواهد افتاد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 83975

به "انتقاد عضو هیات رئیسه مجلس از کم بودن میزان بسته حمایتی دولت برای تامین نیازمندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد عضو هیات رئیسه مجلس از کم بودن میزان بسته حمایتی دولت برای تامین نیازمندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید