آمارهای خواندنی از لیگ یک ، پنج تیمی که گل نمی زنند

به گزارش مجله سرگرمی، سه هفته از لیگ یک گذشته اما همه تیم ها به یک اندازه بازی نکرده اند.

آمارهای خواندنی از لیگ یک ، پنج تیمی که گل نمی زنند

به گزارش خبرنگاران ،سه هفته از لیگ یک گذشته اما همه تیم ها به یک اندازه بازی نکرده اند. به همین دلیل هم نمی توان ارزیابی دقیقی نسبت به عملکردشان داشت.ضمن این که در حال حاضر این کار خیلی هم منطقی نیست. فقط پس از سقوط تیم نفت تهران به لیگ دسته سوم و 17 تیمی شدن لیگ یک باید امیدوار بود که از این به بعد بازی ها با نظم پیگیری گردد. البته در همین سه هفته نتایجی رقم خورده که چند تیم خودشان را در حد تیم های مدعی نشان داده اند. از طرفی پنج تیم هم هنوز نتوانسته اند که دروازه حریفان شان را باز نمایند. تیم های شهرداری تبریز، فجرسپاسی، خونه به خونه بابل، بانی گستر ارومیه و شهرداری ماهشهر گلی را به ثمر نرسانده اند. بعضی از آن ها به فکر جذب مهاجم هستند تا مشکل شان را در خط حمله رفع کند. ضمن این که همین تیم بانی گستر با 10 گل خورده ضعیف ترین خط دفاعی را به خود اختصاص داده است. اگرچه این آمار ها تا سرانجام فصل تغییرات بسیاری خواهد داشت اما جبران آن به همان اندازه سخت است. تیمی که در سه بازی 10 گل دریافت می نماید باید پیروزی هایش هم پر گل باشد تا در صورت کسب امتیاز کامل تفاضل گل شان را هم بهبود بخشند.

اما اکسین البرز که در فصل نقل و انتقالات خریدهای خوبی داشت هر سه بازی اش را با پیروزی پشت سر گذاشته و هیچ گلی هم دریافت نکرده است.آن ها به تنهایی در صدر قرار دارند و گل گهرسیرجان وملوان تعقیب نماینده های این تیمهستند. البته طبق حکم فیفا باید شش امتیاز از ملوان کسر گردد. نکته جالب توجه درباره اکسین این که آن ها در هر سه بازی با یک گل به پیروزی رسیدند. فراز کمالوند سرمربی اکسین هم باید خوشحال باشد هم نگران. خوشحال از این که ساختار دفاعی تیمش عملکرد خوبی داشته و دروازه شان بسته مانده و نگران از این بابت که زدن یک گل و پیروزی با این نتیجه همیشه به دست نمی آید و باید در فاز هجومی ه مثل دفاع خوب کار نمایند.

بهترین خط حمله لیگ در اختیار تیم پرسپولیس پاکدشت است که هدایتش را فرهاد کاظمی برعهده دارد. البته آن ها شش گل از هفت گل شان را در بازی با تیم بانی گستر زدند. کاظمی فوتبال هجومی را می پسندد و رقبایش می دانند که اگر مقابل آن ها باز بازی نمایند به مشکل می خورند.

9-670

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2115

به "آمارهای خواندنی از لیگ یک ، پنج تیمی که گل نمی زنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمارهای خواندنی از لیگ یک ، پنج تیمی که گل نمی زنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید