آشوری: فرجی تا 8 اسفند فرصت ارائه مجوز دارد

به گزارش مجله سرگرمی، سرپرست فدراسیون کاراته گفت: فرجی تا هشتم اسفند فرصت دارد مجوز خود را ارائه دهد و تمام کوشش من هم این است که انتخابات بی طرفانه باشد.

آشوری: فرجی تا 8 اسفند فرصت ارائه مجوز دارد

به گزارش خبرنگاران، محسن آشوری در حاشیه جلسه کمیسیون صلح و ورزش اعلام کرد: بالاخره زمان انتخابات را 23 اسفند اعلام کردند. سعی کردم در این مدت کوتاه فدراسیون را آرام نگه دارم و برنامه هایش را طبق تقویم پیش ببرم. در مسابقات کاراته وان فرانسه شرکت کردیم. تیم فردا شب راهی امارات می گردد تا در دومین دوره لیگ جهانی شرکت کند. امیدوارم وضعیت بهتر از فرانسه باشد سپس راهی اتریش می شویم.

او در خصوص مجمع نیز گفت: امیدوارم شرایط خوبی فراهم شوم و مجمع خوب و بی طرفی برگزار کنیم.

آشوری در خصوص حضور فرجی در انتخابات نیز تاکید نمود: همین طور که داورزنی گفت تا 8 اسفند وقت دارد مجوز را ارائه دهد و او تا این لحظه هنوز چیزی اعلام نکرده است. سرپرست فدراسیون کاراته در خصوص اینکه آیا ملی پوشان با هزینه شخصی به مسابقات رفتند، تاکید نمود: در مسابقات آلمان بخشی از هزینه را ما پرداخت کردیم اما مسابقات چین را خودشان پرداخت کردند که درست نبود و اعتقاد داریم فکر ورزشکار باید آزاد باشد و از همه فرصت ها استفاده نمایند. ما دیشب با بچه ها در اردو بودیم. گفتم 19 مسابقه برای کسب سهمیه المپیک است و کوشش می کنیم همه را اعزام کنیم. اهمیت کار از سال 2019 آغاز می گردد. به این اهمیت پی برده ایم و کوشش می کنیم با همکاری وزارت ورزش اعزام به تمام مسابقات را داشته باشیم.

او در خصوص گلایه بعضی کاراته کاها نسبت به اینکه به آنها توجه نمی گردد گفت: قیاسی بود که نه تنها بچه های کاراته بلکه سایر رشته ها هم داشتند و خودشان را با فوتبالیست ها مقایسه کردند. البته در حوزه من نیست که پاسخ بدهم اما به هر حال بچه های کاراته زحمت زیادی می کشند، در اردو سختی های زیادی را تحمل می نمایند و انتظار دارند مورد توجه بیشتری قرار گیرند یا هم سطح فوتبالیست ها به آنها توجه گردد که این امر در جامعه ما محقق نشده است.

آشوری در خصوص اینکه گفته می گردد نفرات با تأیید او وارد انتخابات شدند، توضیح داد: هر کسی مجاز است دیگری را قضاوت کند. جامعه کاراته فهیم است و به بلوع فکری رسیده است. من فقط دارم کوشش می کنم این بار را به سلامت به مقصد برسانم. تمام کوشش من این است انتخابات بی طرفانه باشد و کمتر در آن دخالت داشته باشم.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 12510

به "آشوری: فرجی تا 8 اسفند فرصت ارائه مجوز دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشوری: فرجی تا 8 اسفند فرصت ارائه مجوز دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید